Una pausa para la publicidad

¿Blogueable? ¿No Blogueable? ¿Blogueable?… Del mismo modo que antes había quien deshojaba margaritas para ver si su amor era correspondido o no, últimamente paso buena parte del tiempo deshojando ideas y evaluando qué debería colgar y qué no. Supongo que debe de ser normal entre los blogueros primerizos.

Entre tanto dilema, recibí un correo de un buen amigo con un fantástico anuncio para Canal +, que hizo que las dudas se esfumaran rápidamente…por lo menos hasta el próximo post.

¡Las buenas historias son poderosas!

P.D: Si tenéis tiempo,  entrad en la web de la agencia de publicidad, el link está debajo del clip,  y mirad el vídeo de la Blind Preview de la campaña del Volvo S60. Vale la pena.

Agencia de publicidad: Euro RSCG Worlwide

Empresa: Canal + Francia

Año: 2009

Anuncios

5 pensamientos en “Una pausa para la publicidad

  1. a la fi els guonistes som els protagonistes!
    gran anunci i gran cantamañanas jejeje sí senyor!
    aviam si ens veiem aviat jurgen! podreu venir el proper dia 25?
    una abraçada!

  2. Genial!! Je je! No m’esperava aquest final!
    Felicitats Capcuriós pels primers posts del blog! Variats, ocurrents, interessants… Et fixes i li treus suc a detalls i qüestions que a la majoria ens passen desapercebuts. A veure què atreurà la teva atenció per al proper post… Ja tinc ganes de llegir-lo!

  3. Bones Capcuriós,
    Jo volia encetar una discussió. Tot i que l’anunci m’ha agradat, considero que la publicitat és moral i políticament criticable: tanta creativitat i enginy dedicats a vendre un producte, és a dir, a fer creure que el producte és més bo del que realment és, és a dir, a mentir. A més, la publicitat seria com el buc insígnia del sistema capitalista. Per tot això… NO LOGO!!

    • Gràcies pel comentari. Federico.
      Contundent i difícil de respondre amb brevetat. Malauradament, crec que el món en general és “moral i políticament criticable” i la publicitat és només una de tantes conseqüències del model en què vivim. Però penso que, més que un “buc insignia”, en el fons és un simple missatger. De diners i talent mal invertit n’hi ha en molts àmbits i, sincerament, crec que en aquest anunci hi ha més enginy, que en moltes comèdies. Fer riure també és un art.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s